Sempena Bulan Kemerdekaan

masa bln Ogos , sch aku ada anjurkan pertandingan fotografi ,
then terasa nak masuk sbb rasa akan ada sifu membantu :) hihi 
last2 minute jgk aku hntr , tarikh tutup penyertaan ,
hari tu la aku hntr wakaka . first tu aku amk gmbr dataran kejat sch dulu
n guna gmbr adek n kazen aku kt pantai masa raya tuu .
lepas tu dgn bantuan sifu aku , tema Anak Merdeka , nahh amk ni hasil nya..
----------> loading...............



then , td pg pengumuman pemenang pertandingan fotografi nihh .
hati berdebar tak agak2 ? hahaha .
peserta nya 4 org j : 3laki 1perempuan .
so , perempuan tu aku jela kan . bkn bangga tp bengang siuttt .
mula2 cg umumkan tempat ke4 tp tkde pun nme aku . 
ke3 , tkde lg .
ke2 , tkde lg . hahaha
             akhir nya....................

aku JOHAN la :) rasa mcm tknak naik sbb :
1 - pakai seluar soft jin * langgar undang2 haha
2 - bengang yg teramat sbb aku sorg pmpn .
3 - pakai beg DOMO !
dgn tepukan gemuruh . pukpukpuk . aku langkah naik ke pentas .
dan belecap lecup gmbr dr seorg photographer . hahaha
lastly bdk2 ni pggl aku awek kidal . pehhh senget j an ^^
# gambar penuh hadiah nih tak dpt nak tunjuk .
..censored..

dh habes baca? click LIKE button ek?

No comments:

Post a Comment

-Heyy !
-Thanks for reading :)
-Jangan lupa comment :DD

Official Blog of Lintang Pukang @ Photo